Denise 9 månader

Grattis till min fina älskade flicka som blir 9 månader idag. Hon har börjat ställa sig upp mot allting nu, och ska göra det hela tiden. Hon ger sig liksom inte och blir jättearg när man lyfter upp henne för hon SKA stå haha :) Söt hon e! Man ser på henne hur stolt och glad hon blir varje gång hon kämpat sig upp, och så brukar jag klappa händerna och säga "jaaaa" så blir hon ännu gladare :) Härligt och se hur hon utvecklas dag efter dag... Det går fort nu.

Cake & Design hade fullt 19 Juni självklart så jag har mejlat till Chokladhuset (www.chokladhuset.com) i Nynäshamn för att se om det finns tid där... hoppas, hoppas! Hittade min kusins bröllopstårta på den hemsidan förresten. 
 


Fin va? :)

Igår följde jag med Morgan när han åkte till sitt extrajobb som han har varje söndag. Han kör bud i Bromma området, och det finns så mkt fina hus där omkring. Det satte såklart igång min biologiska radhusklocka, haha. Nu har vi ju precis flyttat hit och jag trivs hur bra som helst... men samtidigt vill man nog kolla nåt år innan man går och köper första bästa... eller? Då kan man samtidigt kika på massa olika hus och se hur man skulle vilja ha sitt eget. Få massa ideér :) Det fanns ett sånt sjukt fint hus på Strandbacken i bromma. Stort, högt uppe, stora fönster, cool & snygg fasad, STOR altan, oj oj oj säger jag bara. Det gjorde typ ont i hjärtat. Vilken dröm! Nästa gång jag följer med ska jag fota huset! Hehe. Synd att man aaaaldrig kommer ha råd och bo sådär dock.

Aja... Nu ska jag kika lite på hemnet ;) Puss!


Kommentarer
Postat av: Madde

Du får göra som jag! Hoppas på att vinna några mille på lotto eller nåt...det dumma är att jag aldrig köper lotter ens... haha... jaja.

2010-05-10 @ 22:02:38
URL: http://rojsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0