Fint väder!

Visst e det härligt med sol? Ooooh! Man blir glad i hela kroppen =)
Ska ringa Noemi och fråga om hon har lust att ta en promenad... efter top model.

Igår va en toppendag. Jag mådde bra hela dagen, och kände varken stress eller ångest som jag gjort de senaste månaderna till och från... så skönt! Säg att det äntligen börjar vända! Tänk va lite sol kan göra =) Vi åkte till barkarby outlet och kollade lite. Hittade en söt klänning till Denise på Mexx. Kostade 249:- och nu va den sänkt till 109:- Sen följde jag med Morgan och träna igen. Hoppas det håller i sig nu, så det inte blir som det brukar bli, att man tränar några ggr och sen lägger ner det...


Madde ska snygga till min blogg så det kanske blir roligare att skriva lite mer.

NU... UT I SOLEN!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Madde

jag ska göra mitt bästa=)

2010-03-10 @ 13:27:18
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0