Denise. I love you.

Imorgon blir mitt älskade lilla busfrö 10 månader :) Hon e så duktig... så härligt att se hur hon utvecklas dag för dag. Det går fort nu... Nu kan hon stå utan stöd och klappa händerna samtidigt. Så jäkla sött :) Och hon springer fram med gåvagnen och har lärt sig gå när man håller i en hand. Sätter man henne ner på rumpan så ska hon upp och stå direkt. Hennes passion e verkligen att gå :) Och hennes blick när hon får gå... hon ser så lycklig ut! Man blir så sjukt stolt och glad när man ser hennes utveckling.

Och jag e utvilad och pigg också för hon har sovit 3 hela nätter i rad :) Hon somnar runt 10-halv 11 och sover till 8-halv 9 oftast. Perfekt ju (peppar, peppar...)

Jessica fick leka lite med min blogg som ni ser :) Hon hittade nån färdig mall. Ska se om jag kan få dit en snyggare header sen, men resten e ju sött! :-) På lördag ska vi på Vincents dop, och helgen efter e det Denise tur! Mkt och stå i såhär dagarna innan. Imorn ska vi bl.a hjälpa Morgans pappa med några nya kläder... Jag beställde en klänning från Nelly som ska komma imorn... hoppas den passar ;) Vilken det e får ni se senare!!

Puss sålänge! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0