Bugaboo Bee

Köpte en begagnad Bugaboo Bee på blocket för nån vecka sen som jag nu håller på att styla ;) Den blev tyvärr röd men betalade endast 1800:- för den när en ny går på ca. 6000:-. Så igår köpte vi ett nytt parasoll till vagnen (Khaki), och nu ska vi byta ut sufletten och köpa en mindre skötväska som passar bättre på denna sulky. Den jag har nu e alldeles för stor och klumpig. Nu när Denise e större behöver ja inte ha med mig lika mkt skrot heller. Ju större väska, desto mera stoppar man ju i :)

Vi betalade 200:- för ett helt nytt parasoll, och det går väl på 450:- annars. Bra deal tycker jag! :) Dom hade slutat sälja Bugaboo på det stället och sålde ut de sista dom hade kvar... Locket på skötväskan går att byta färg på också, men den blir nog svart, eller rosa... ;)


       

Det blir en Khaki färgad suflett, eller så blir den nog svart... eller rosa... eller...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0