Dream, dream, dream...

Jag har haft konstiga drömmar i flera nätter nu. Drömmer jätteofta att jag vaknar och tar upp Denise och så har hon tänder i hela munnen... än sålänge har hon ju fortfarande bara sina 4 små söta :-) Varför drömmer jag det? Och jag har också drömt i flera nätter att jag har stresspackat för att inte missa flyget till Grekland "det går om en timme, skyyyynda!!!!". Okej det e 2 ½ vecka kvar... jag hinner nog... Har pratat me Morgan om hur vi ska göra med barnmaten... säg att hon äter 2 burkar per dag. Man kan ju inte ha me sig 24 barnmatsburkar? Hur tungt blir inte det :) Och har läst att det e dyrt att köpa barnmat där... du får typ 5 burkar här för samma pris som du får typ 2 burkar där. Hon får ju välling och gröt också. Ni som rest med småbarn, ge mig gärna lite tips! :-) Alla tips e välkomna!! Puss tills nästa gång!











Kommentarer
Postat av: Madde

Jag skulle köpa där och ge så mycket som det går av den maten ni äter, till henne också. Hon är ju så pass stor nu att hon får äta det mesta! Sååå dyrt är det nog inte heller med burkarna... men vanlig mat funkar ju som sagt Kram.

2010-08-08 @ 14:47:54
URL: http://rojsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0