Zakynthos i Augusti

Jag, Älskling, Anna, Paul, Johannes och Ylva ska till Zakynthos i två
veckor. Ska bli så sjuuukt bra! Jag längtar nåt helt otroligt. 
Självklart ska Denise och Anna och Pauls lille gull Vincent med också ;)
Kommer bli så mysigt och se Denise plaska runt i barnpoolen och springa
runt i små sommarklänningar och solhatt :) Kan inte låta bli att le när jag
tänker på det haha.

Hon e så duktig som sov sin andra hela natt sen
operationen, yes! Jag vaknade upp kl 7 imorse när älsklingen
skulle till jobbet, och va helt utvilad.

Idag blir det babysång. Anna och Vincent kommer också! Hoppas på sol
idag så man kan gå till Hökarängen. Man kan ju iofs gå utan sol, men
det vore skönt och få njuuuta lite! Va ju riktigt skönt väder igår. 

Härligt med vårkänslor!


Kommentarer
Postat av: Madde

När åker ni? Vi åker ju till Turkiet i september. :)

2010-04-14 @ 18:24:48
URL: http://rojsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0