Skön dag

Morgan började kl 12 idag så vi gick och hämtade ut dopklänningen innan han stack till jobbet. Va lite rädd för att den inte skulle vara lika fin som på bilden, men det va den :) Ser dock att jag beställt gammelrosa band på ärmarna också... blir kanske lite mycket så vi får se om vi tar bort dom. Den ser så stor ut när den hänger, men Denise e ju stor tjej nu :) Strl 74/80 blev det... Det e ju endå 2 månader kvar till dopet så den blir nog perfekt!

Just nu sover hon och har gjort det ett bra tag nu... Lite ovantligt för att vara henne... har övningsgått med henne ganska mkt idag så hon va väl trött. Kommer ni ihåg "övningsgår" tröjan som jag köpte? Haha har glömt bort att använda den :-P

Jag sitter här och lyssnar på skön musik och bara är... så kom jag på att jag kan passa på att blogga som Jessica tjatat så mkt om att jag ska göra :) Anledningen till att det blir så hastigt när jag väl skriver e för att Denise har varit en riktig gnällis senaste veckorna, bl.a för att hon blir så frustrerad på golvet när hon inte kommer nånstans, så då måste man gå dit och plocka upp henne och ha henne i knät för att hon ska vara nöjd. Men på tal om det så e hon på gång med krypandet nu... hon ålar sig fram så det e väl roligare för henne att vara på golvet nu kan jag tänka mig.

E lite sugen på att göra min blogg ljusare... ska prata med Madde så får hon fixa nåt nytt :) Nu vaknade min lilla skrutt så nu ska vi kramas och busa igen!


Kommentarer
Postat av: Madde

Madde fixar:)

2010-04-19 @ 20:53:16
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0