Jag är en festis

Hittade en sån sjukt god smak på festis när jag och älsklingen va i Farsta centrum idag; Pineapple passion! Den e iofs väldigt söt, men det gillar jag :) Mmmm!

 

Äntligen har Morgan klippt sig, och fint blev det! Hans hår växer som ogräs... haha. Undrar när det e min tur att göra nånting åt mitt hår... det blir ju liiiite dyrare när jag ska gå till frissan. Ca. 1500 för att göra slingor och grejer. Men nu va det som sagt snart ett år sen jag va hos frissan så jag ska faktiskt göra nåt åt det till Denise's dop...

Hittade lite annat kul i centrum som jag vill spenderar mina pengar på... dessa rosa Converse tycker jag e sååå JAG :) Men vet inte om jag ska ha vita i alla fall? Rosa känns lite "liten flicka" och jag tror jag börjar komma ifrån det liiite nu ;)

Vilka tycker ni? Vita eller rosa?

Imorn ska jag till Barnadiset med Eva-Li och Martina. Mysigt det ska bli! :) Och imorn åker Morgan på kurs i Växjö i två dagar... får se va jag hittar på för bus då... hehehe! ;) Nu drar vi och tränar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tycker de rosa.. e så många som har vita o sen efter ett litet tag så e dom bruna istället :P



krams

2010-04-21 @ 09:03:05
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0