Barnfotografering

Idag vaknade Denise redan halv 6 (!), antagligen för att hon somnade väldigt tidigt igår, redan vid halv 9. Hon brukar väl somna runt 10 annars och sova till 8. Skönt att man e morgonpigg i såna här lägen. Igår va vi hos en barnfotograf och tog kort på Denise. Ni alla vet ju hur hon brukar dreggla normalt... men nu har mitt lilla hjärta fått två små tänder och dregglade helt hysteriskt men vi fick några fina kort iaf :P

Vad händer ikväll då? E det nån överhuvudtaget som fortfarande firar valborg? Vi ska hem till Robert och Jenny och grilla, sen blir det kanske lite poker också tyckte jag Morgan sa? Och Denise farmor ska vara barnvakt så vi får lite egen tid :) Kommer sakna mitt lilla bus! Kärleken till henne blir bara starkare och starkare för varje dag. Tror alla mammor där ute förstår vad jag menar...

I måndags va ju hela mammagruppen på dagskryssning. Va riktigt trevligt faktiskt :) Vi saknade dock Martina och Celie som tyvärr inte kunde följa med. Får bli nästa gång ;)

Nu tror jag det e dags för Denise att få lite mat... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0