Dop för Denise

Äntligen efter mkt strul så va det bokat!
Denise ska döpas den 19 Juni... :)


... I den här fina som kom med posten igår :)



Ska få lite hjälp av Madde med blommor, sen får vi se vart vi ska
beställa tårta ifrån. Jag och Morgan vill ha en doptårta som ser ut som
en psalmbok från cakedesign.com men vi får se hur många som kommer
först... vi har ju bjudit ett 50-tal iaf och då e inte barnen inräknade :)

Då har vi tänkt åka till Skansen imorn då om det e schysst väder.
Just idag ser man inte mkt av solen tyvärr men igår va den uppe! Så jag,
Anna och Therese (som väntar barn i maj) tog en promenad och sen
en kaffe. Och när vi står där och funderar på vad vi ska ha så kommer
(på tal om Skansen) Anders Lundin in och beställer 4 bullar i påse :)

Nu börjar min lilla knähund (Inte Cindy...) bli gnällig så bäst att jag
avslutar nu och tar upp henne. Vi hörs väl snart igen! Kram på er


Kommentarer
Postat av: Madde

så fin klänningen är=)

2010-04-11 @ 14:15:44
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åhh! Det var ju den där klänningen jag tyckte så mycket om ;)

2010-04-11 @ 20:24:48
Postat av: Marit

Guuuh! vilken fin klänning! :)

Allt väl med er?



KRamar

2010-04-11 @ 23:52:56
URL: http://marithansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0