Rastlös

Jag verkligen hatar måndagar!

Älsklingen jobbar enda till halv 9 å e inte hemma förrän 9 typ. Då e man hemma hela dagen själv. Hade kanske tänkt åka till Noemi idag, men den stackaren e hemma och e sjuk! Krya på dej vännen! ❤

Ibland kan det ju faktiskt va skönt att bara sitta hemma och ta det lugnt. Men jag e ingen TV-tittartjej direkt och datorn e jag lite less på nu.

När jag e såhär uttråkad så blir jag lat också! Man tycker ju att man borde känna att man skulle vilja göra nåt av dagen, men istället så känner jag ingen ork att göra NÅNTING. Konstigt det där... Har ju massa som behövs göras fast jag har helt enkelt ingen lust att ta tag i det; packa, städa, fixa och dona.

Nä jag ska väl kanske gå ner till centrum och köpa lite gott och sätta på Sex And The City boxen. Eller filmen va längesen!

Ha det gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0