Sex and the City ♥



Såg precis Sex and the City filmen igen på Canal +.

Shit va jag älskar den! Gråter varenda gång Miranda och Steve möts på the Brooklyn Bridge, å när Carrie springer ut ur bilen när hon
möter Big i limmon å hon skriker "I am humiliated!" oj oj oj! Finns så många fler scener som gör mig glansig i ögat :) LOVE LOVE LOVE!!

Håller ni inte med om att det e en sjukt härlig film? Längtar massor tills 2an kommer 2010...


Flytt nu då! Som om ni inte hört tillräckligt om det tycker ni? På fredag får jag nyckeln i min hand! Yeeey!

Börjar smygflytta lite på fredag redan, kör lite kartonger och prylar i pappas bil. Sen lånar vi budbilen från Morgans extrajobb
och flyttar alla stora möbler på lördag. Får massa hjälp från Morgans kompisar, å Noemi å Yusuf, å Anna å hennes fästman Paul.

D e t  e  v i  j ä t t e g l a d a  f ö r !  ♥

Jag e verkligen sjukt stressad. Vi har sååå mkt och packa och sååå lite tid kvar. Vi började ju packa för 2 månader sen.
Hur kan vi INTE va klara? Man tror man förbereder sig... Men sen står man där iaf, me massa tomma lådor och massa prylar
att fylla lådorna med. Men lådorna packas liksom inte automatiskt har jag kommit fram till utan man måste ta sakerna i sin hand och
LÄGGA NER DOM I LÅDORNA. Aha! Nu har vi lärt oss det... bra där! Det kan man ha nytta av nästa gång man flyttar...

Lägger upp lite bilder från lyan nästa gång jag bloggar för alla nyfikna! Vi ses väl nästa vecka då hoppas jag? :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0