23 dagar kvar...

Sen flyttar vi!   
                                                - Y e e e e y !


Det ska verkligen bli så himla skönt att komma bort från det här flyttkaoset
här hemma. Det står kartonger och sopsäckar överallt! Har slängt så
himla mkt skit som man samlat på sig med åren... E riktigt stolt över mig
som kastat så mkt! Min mamma kallar pappa för ekorren för han e
expert på att spara massa saker som t.ex inte funkar eller som han
aldrig använder... why? Ja det kan man ju undra... men jag e nog
lite lika dan. Svårt att skiljas från det, eller nåt :) Jag vet inte.

Har varit himla mkt på Ikea den senaste tiden... man börjar
kolla på vilka gardiner man vill ha i alla rummen och såna där grejer.
Sist vi va där så köpte Anna ett typ, ja va ska man kalla det?
Det e ingen bokhylla direkt, å inget vitrinskåp heller. Men typ en blandning
av det kanske. BESTÅ heter den i alla fall, och man kan bygga den
i princip hur som helst. Vi ska köpa nästan lika dan, men det gör vi först
när vi flyttat in och har måtten så man vet om det får plats eller ej.

Det jag skulle komma fram till va att Anna har köpt den och att jag va
där igår och hjälpte henne att bygga ihop den. Stackarn har ju så
ont i ryggen nu för hon e gravid. Men sen hjälper ju hon mig
när jag flyttat in och har massa att fixa och dona med där hemma :)

Anna kommer och hämtar mig om ca. en timme. Vi ska till Noemi på
tacomiddag och typ som tupperwear fast med ljus och Aloe Vera!

Vi hörs igen en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Jessica (brorsdotter)

Jag får väll passa Cindy när ni har så mycket saker ni ska packa upp ;)

2009-11-07 @ 18:45:49
Postat av: Nathalie

om vi får flytta in på helgen innan får du gärna komma och busa me cindy så slipper vi stänga in henne i nåt rum när vi bär fram och tillbaka :-)

2009-11-08 @ 09:54:42
URL: http://lifeofnatti.blogg.se/
Postat av: Marit

Hej du :)

Hur är de?

Vart ska ni nu flytta?! Har ni inte nyss flytta, eller är jag helt ute och cyklar? :)

Kram

2009-11-08 @ 18:56:57
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej sötnos :)



Néj jag har ju pratat om att vi ska flytta sålänge så det kanske e därför du trott att vi flyttat nyligen? 1 december blir det av!



kram

2009-11-09 @ 19:32:56
URL: http://lifeofnatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0