Babyshower!

I lördags hade jag och Noemi en gemensam babyshower. Hur lyckad som helst!
Finfint väder å goa människor! Vad mer kan man egentligen begära? :)
Vi tog med oss lite filtar, köpte tårta och jordgubbar, lite chips å vin till tjejerna.
Själva drack vi alkoholfri cider ;) *lovar o svär* Vi fick likadana kläder till våra tjejer
i magen eftersom dom ska bli bästisar, sa Anna :) cuuute!! Och ett spelande lamm
fick jag av Daniella som jag hängt i barnvagnen. Noemi fick en likadan, fast en anka.
Fast.... då e den ju inte likadan när jag tänker efter.... hmm :) haha!

  

Hoppas att vi kan få våran bil såld ikväll... Morgan ska träffa en intresserad köpare om
ca 45 min *håller tummarna* Enda från gävle! Man åker väl inte så långt för att bara kolla?
Eller ah, jag vet inte.... Tanken e att vi ska köpa en ny bil imorn om vi får den såld idag.
Blir förmodligen en Golf (halv-kombi) nånting... bara man får in barnvagnen så e jag iaf
nöjd. Haha. Liiiite kräsen måste man väl va ;-P Nu har jag nog tänkt att gå över till
mina päron och käka våfflor! Muuuums! Å till helgen åker vi till landet. Skönt som fan!

Får se om jag lägger upp några bilder på magen sen. Usch man känner sig som en
flodhästliknande bla bla nånting me den magen, speciellt i den här värmen haha!

Puss på alla godingar där ute! Njut av solen så länge ni kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0