När som helst...


så kan bebben komma.... känns både lite läskigt å spännande på samma gång.
Innan jag va på ultraljudet och blev framflyttad 2 veckor så va hon beräknad att komma
den 27/7... alltså idag :) men nu har jag 14 dagar kvar... å det e sagt att hon ska
komma den 10 Augusti. Vi får väl se ;) Det mesta e nog förberett här hemma nu.
Barnvagnen står här i vardagsrummet, spjälsängen e bäddad å på plats, skötbordet
e monterat, bilbarnstolen e i bilen å förlossningsväskan e packad och klar :)

...I helgen va jag på marknad på landet. Köpte en sån här gullig tröja som hon kan
ha när hon börjar gå sen :-P ÖVNINGSGÅR. Jättesöt ju! Fast jag köpte den såklart i rosa...



Vi va på H&M i fredags innan vi skulle hämta upp Morgans pappa i Upplands Väsby.
Köpte lite babykläder. Man tänkte att det inte skulle kosta så mkt för att allt va så billigt.
98:- för den, 129:- för den där... vi kom iaf upp i typ 1000:-. Måste passa på att tacka för
alla fina kläder vi har fått från vänner å familj också! Hon kommer bli så söt våran Denise.

Nu går man mest hemma och väntar. Vågar inte röra mig för mkt i stan eller nåt nu när
det e så nära. Skräcken e väl att vattnet ska gå på offentlig plats. Usch va hemskt :) haha.
Måste erkänna att det börjar bli lite tråkigt att gå hemma nu. Jag e ingen tv-människa
heller direkt så jag vet inte hur jag ska få tiden att gå nu. Tur att jag har Cindy när Morgan
 jobbar :D Vi hörs en annan dag när jag orkar blogga igen! Ha det bäst tills dess! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din nya bakgrund. Super fin. Ska bli trevligt på ons. :) Ser framemot d. kram

2009-07-27 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0