Längtan ❤

Just nu känner jag mycke längtan.
Längtan efter bebisen, längtan efter nya lägenheten som vi flyttar in i 1 Dec.
Längtan efter att få bli av me den här kalasmagen och börja klä sig i snygga kläder igen.

Jag längtar efter att få åka utomlands för sol och bad och jag
längtar samtidigt efter vintern och första julen med våran Denise.

Just dom här senaste dagarna har jag haft svårt för att vara glad med det jag redan har.
Jag bara längtar frammåt och jag vill bara ha mer.




Men om det e nåt jag kan glädjas åt just nu så e det att jag har ❤ Morgan


Kommentarer
Postat av: madde

jag längtar också tills du får din bebis:)

2009-07-30 @ 08:08:28
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0