Långpromenad

Jag va precis ute och gick med Cindy. Hon va så busig och rastlös så det
behövdes verkligen! Har ni tänkt på vad grannarna börjar hälsa när
man skaffar hund? :) Helt plöttsligt e man kompis med alla. Hehehe.


Det börjar bli riktigt ruggigt väder ute - kallt och blåsigt...
Snart e väl hösten här... fast min pappa sa att det skulle bli varmt i augusti.
Vi får hoppas det blir så :) Än behöver det inte bli höst, även om hösten e
riktigt, riktigt mysig... en av mina favorit årstider. Folk brukar bli så deppiga
på hösten, medans jag kan känna mig riktigt lycklig då :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra Eld

De kommer att hälsa på er ännu mer när ni har en bäbis. Iallafall är det så här i USA.

Hoppas allt går bra.

KRAM

2009-08-05 @ 03:41:55
URL: http://kennyoalexandra.blogg.se/bebis
Postat av: Natti

ja det e väl förmodligen så ;) härligt ska det bli! kramar

2009-08-05 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0