Nu har även jag en blogg! sjukt :)

Okej okej nu har jag skapat en blogg iaf. Nu ska vi bara se om jag kommer vara aktiv å skriva här eller om den bara kommer ligga.... Undrar hur många som skulle läsa den...? Läser ingen e det ju helt onödigt att sitta här och skriva, ellerhur ;)

Kanske kan försöka ta reda på det genom att be alla lägga in ett förslag på hundnamn! Vi ska nämligen skaffa en vit liten chihuahua om 2-3 månader när dom e leveransklara. Hur mysigt som helst!! So hit me everyone! Det e en tik by the way! Kan va bra att veta.... :)

Här har ni dom. Hur söta som helst! Fotot e Camillas... hoppas det e ok att jag lånar det gumman! *puss*

Här har ni dom. Bara några timmar gamla! Hur söta som helst juuu!
Fotot e Camillas, hoppas det går bra att jag lånar det gumman!? *puss*

Kommentarer
Postat av: madde

betty, betty,betty, betty,betty, betty,betty, betty,=))))))))

2009-02-24 @ 10:57:00
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: Emma

åååhhhh vilka små Änglar blink, blink Ja vill med ha. Ska övertala gubben min heheheh men de vet man ju hur de blir..skrattar



Pussar i massor..Kram

2009-02-24 @ 11:58:37
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Sandra

hmm..det är svårt med namn..men ja Ella eller Molly kanske :S

2009-02-24 @ 14:16:02
Postat av: Jenna

Så söta dom e =)Men hund namn är jag allt för dålig på dessvärre...

2009-02-24 @ 14:16:36
URL: http://jennasaukko.blogg.se/
Postat av: Sara Helander

Bruno. Om det är en pöjk, vill säga. Å brun såklart.

Puss gumman!

2009-02-24 @ 16:04:51
Postat av: älsolut

hej selin!! jag vill pussa på dig

2009-02-25 @ 20:39:45
Postat av: Stina

De e bra skrivet ut av dig.Du e duktig du.

2009-02-27 @ 08:34:35
Postat av: Sarah

zita är ett fint hundnamn eller maja kanske :)

2009-02-27 @ 08:50:40
URL: http://livet-enligt-sarah.blogspot.com
Postat av: Natti

tack för alla kommentarer! fortsätt gärna komma me förslag på hundnamn!

2009-02-27 @ 12:53:57
Postat av: Millan

Självklart så för du låna bilden :)

Ja hundnamn e ju inte det lättaste.

Dom två vita tikarna kallar vi för Berit och Beata.

Kanske inte dom vackraste namnen men dom funkar .

Stephanie min dotter tycker att en av dom vita tikarna ska heta Snövit :)

Xander valde Askungen ;)



Nån skrev Betty, det tycker jag e fint.

största kraaaamen till dig och magen din.

Hälsa din andra hälft me ...

2009-03-01 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0