♥ 2009 verkar bli det bästa året på länge! ♥

Vovve, bebis och lägenhet. Precis allt jag längtat efter kommer detta året. Underbart!
Idag ska vi åka till IKEA och kolla på lite saker till bebis bl.a. Nytt soffbord och nytt
köksbord skulle vi vilja ha också.... och när vi ändå åker till Kungens Kurva så kommer
jag ju såklart tjata mig till att gå in på Babyland igen för femtioelfte gången. :)

Pratade me Anna på msn för nån dag sen och hon satt och tipsade mig om massa fina
 barnvagnar, som kostar lite billigare :P Men jag tror ändå jag har min favorit....
Emmaljungas NitroCity ♥ 5000:- och med liggdelen 2000:- till.



Jag bara måste ha! Finns i typ 10.000 olika färger men på torsdag ska jag på ultraljud
och förhoppninsvis få se va det e för kön på min lille bebis :) Ska bli så spännande!
Har redan fått massa unisex babykläder av mamsen, men när man vet könet e jag
rädd för att det bara blir blått eller rosa ;) Nej så tråkiga kan vi inte va! :)

Nu ska jag göra lite frukost och väcka min älskling som fortfarande sover...
Han måste va helt slut som jobbar typ dygnet runt. Stackarn!

Hoppas alla får en fin helg! Puss och kram skumbanan.


Kommentarer
Postat av: Hanna H

Shit, dehär är ju så sjukt kul gumman!! Allt låter så mysigt. Jobbar du på måndag?? Puss //Hanna Het :-P

2009-02-28 @ 22:52:35
Postat av: älsolut

tack älskling för att du tar hand om mig när jag är sjuk. Jag är så glad att du finns där för mig. Tackskolank!!

2009-03-03 @ 20:32:50
Postat av: Emma

Hmm hoppas på att ni fick reda på könet..!!! Vad blir det??? hehehehe Hoppas allting är bra annars...Snart är du halvägs i graviditeten..Grattis grattis...=) pussar i massor...Love U



//Emma <3

2009-03-05 @ 17:27:11
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0