Idag älskar jag posten!

Innan älsklingen bytte jobb jobbade han på posten i några år och man har alltid fått höra hur mkt posten suger eftersom han lessnade så mkt på jobbet... Och visst e det sällan kul att hämta posten och det bara e massa skiträkningar oftast. Men idag vänner! Idag va dom snälla :) Inte en enda räkning... Denise namnnappar kom (hade fått skicka tillbaka och få nya för jag beställde fel material...snällt av dom!!) och sen kom sufletten till vagnen som jag köpte på tradera! OCH... *trumvirvel*... vi va en av dom som vann Twilight look-a-like tävlingen =) 2 biljetter till Eclipse... tackar :) Idag älskar jag posten! Oavsett va du säger älskling ;)

Ikväll ska vi se Shrek på bio med Johannes och Ylva och Denise får vara hos farmor =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0