Happy birthday to me!

Födelsedagarna slutar liksom kännas som födelsedagar när man blir äldre... jag och Morgan satt och kikade på kalendern här om dan och "kom på" att... aha jag fyller visst år snart. "Ska vi göra nåt speciellt då? Nääe.. det behövs inte." Förra året när Denise låg i magen sa vi till alla som kom och firade oss och ville köpa present att dom kunde köpa nåt till henne istället... vi har ju alltid firat tillsammans eftersom att Morgan fyller 27 på lördag.

Idag ska mammorna till Barnadiset och jag vill följa me... men e förkyld och vill inte smitta ner någon så vi får se hur det blir med det. Sen kommer mina föräldrar hit och fikar. Och på lördag blir det väl födelsedagsmiddag hos Morgans mamma.

Vi skickade iaf in dagispapprena nu... hon kommer alltså gå deltid fr.o.m 18 augusti några dagar innan vi drar utomlands i 2 veckor. Hoppas det kommer gå bra... Nu vaknar Denise så här ska mysas! Det vill hon alltid när hon e nyvaken :) Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Malin - En personlig fotoblogg

Fin blogg! :)

2010-05-28 @ 20:11:24
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0