Måsten.

Jag hatar dom!

Men idag har jag tagit tag i några av mina ångestfyllda måsten. Det känns så skönt!! Men det e lite svårt att planera när de flesta e på semester och man inte får tag på nån... verkar som att jag kommer börja jobba den 13 sept i alla fall. Vi kommer tillbaka den 7 september från Grekland. Försöker ringa Denise dagis men dom måste ha sommarstängt eller nåt eftersom dom aldrig svarar? Och så måste jag veta vilken dag Denise ska opereras, men hon e också på semester... e iofs tillbaka på måndag så jag får helt enkelt ringa då :)

Våra scheman e i alla fall ändrade så vi kan hämta Denise på dagis varje dag. Det tråkiga e att vi kommer jobba om varann ganska mkt :/ Vet inte om det går att lösa på nåt sätt? Men schemat e bra anpassat för våran lilla vovve också. Vissa dagar då jag jobbar 15-20 slutar Morgan 17, eller är ledig. Så det kommer bara va nån dag som Cindy får vara hos mina föräldrar.

Well, well... vi får se hur resten löser sig... Viktigast e ju ändå att Denise blir hämtat och lämnad på dagis och att Cindy slipper vara ensam på dagarna. Och det e CHECK! :-)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0