Isabella Denise blev hennes namn

Samma dag som kronprinsessan Victoria gifte sig, döptes våran Isabella Denise.
Den 19 juni i samma kyrka som jag själv är döpt och konfirmerad i. Ingen annan hade bokat det datumet så vi va själva där framme vilket jag tyckte va ganska skönt. Morgan hällde upp dopvattnet och jag fick tända dopljuset. Morgans mamma läste nåt ur bibeln. När vi gick in spelades "du är det finaste jag vet" av Björn Afzelius på piano. Ville verkligen ha me den låten, för jag kände att den passade perfekt för min fina flicka :)

Det va så himla kul att min kusin Tomas och hans tjej Malin kom med deras dotter Enya. Har aldrig träffat hans tjej eller dotter så det va extra kul. Dom e från Dalarna så det e inte varje dag man ser dom heller... Mamma och hennes väninna Berit hade gjort 3 st smörgåstårtor som uppskattades väldigt mycke av gästerna och vi hade bakat söta Cupcakes med rosor av sugarpaste på toppen.  

Jag tror inte Denise fick nånting dubbelt av presenterna på dopet. Eller jo, en sak "boken om mig" som va ett litet fotoalbum där man också kunde skriva in lite fakta. Har nyss beställt 100 foton från Fuji som e på gång och som ska fylla fotoalbummen! :)


Rosorna har Jessica och Jeanette stått och gjort 2 dagar innan dopet :)


Jag och Denise på dopet!


Tårtan beställde vi från Petit Four i Upplands Väsby centrum... riktigt jäkla fin alltså! Och god va den!
(Nallen har min brorsdotter Jessicas mamma gjort :) Sjukt söt!! TACK JEANETTE!!

Tackkort till alla som närvarade kommer inom kort!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0