PÅ TISDAG!

Haha... som jag sa till Anna; "Jag längtar tills typ på onsdag när man inte längre behöver säga "vi åker nästa tisdag" för nu kan man säga "vi åker på tisdag"... Det låter inte lika långt bort som nästa tisdag. Förstår ni vad jag menar? ;) Så jäkla nice och både jag och Anna har sjuk resfeber nu... stackars våra män. Älsklingen jobbar idag, sen e han ledig torsdag och fredag. Sen har han bara lördag och söndag kvar att jobba. Stackarn e helt slut... han hade ju ingen semester alls förra året.


So what's new? Denise har fyllt 1 år! Helt insane va fort det gått... den 10:e (när hon fyllde) firade vi med familjen, Denise mormor & morfar, och farmor & farfar kom, och familjens vän Berit :-) Sen på lördan blev det större kalas. Jättelyckat! Glad att så många kom!


Vi har lämnat in våran dator på service, så nu har vi en lånelaptop med en stor elgiganten tejp på, skitsnyggt! NOOOT. Får se när vi får tillbaka våran... Vi har massa att göra nu när Morgan blir ledig... ska handla inför resan, älskling ska klippa sig, vi ska till Upplands Väsby och träffa Nises farfar. Farmor, mormor och morfar vill ju också träffa lillfisen innan vi drar iväg. Vi ska ta upp resväskorna från källarn också och typ provpacka :) Få se om jag orkar blogga nåt mer innan vi åker...











Kommentarer
Postat av: Svägerskan ;)

Tack för ett trevligt kalas! Kladdkakemuffinsen var kanongoda :p

2010-08-20 @ 09:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0